Vyhlášení soutěže o výtisky knihy Chladnokrevně



Krásné odpoledne, mí milí,

moc se omlouvám, že píšu tento článek tak pozdě, ale nestíhám vůbec nic. Na konci listopadu jsem spustila soutěž o dvě knihy Chladnokrevně a konečně Vám přináším oficiální výsledky.

Nutno podotknout, že jsem otálela pouze se sepsáním článku, vítězky už mají své knihy dávno doma :-)

Nechtěla jsem tento článek úplně vypustit, přece jen je důležité, mít to alespoň trochu oficiální, že ano? Doufám, že se na mě nebudete zlobit za to, že tento článek vezmu opravdu "letecky"

Ještě před vítěznými jmény bych vám všem ráda poděkovala za krásné vzkazy, kterých si moc vážím. Jste vážně úžasní a já jsem moc ráda, že se ke mně rádi vracíte. Děkuji.

A teď už k vítězným jménům. Knihy byly k dispozici dvě, tudíž jsem losovala dva výherce.
Šťastnými majitelkami zatím poslední přeložené knihy ze série s Erikou Foster se staly:

Linda
a
Renata

Výherkyním tímto ještě jednou gratuluji.
Vy ostatní nesmutněte, určitě zase něco vymyslíme.

Zároveň bych Vám chtěla popřát krásné Vánoce plné pohody a spokojenosti :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat