Knižní výzva 2022


Krásný den, milí knihomolové,

jako každý rok, i letos bych se ráda zapojila do výzvy, kterou každoročně pořádala Ells z blogu čtenářka s prvními dojmy. Ještě před tím, než vám prozradím své knižní cíle pro tento rok, bych se ráda ohlédla za rokem minulým. 

Loňský rok byl opravdu šílený, ať už, co se týče osobního nebo toho knižního života. Měla jsem v plánu přečíst celkem 60 knih, což se mi však úplně nepodařilo. Ano, kdybych chtěla, tak bych výzvu splnila, neboť mi k dosažení cíle chyběla pouze jedna kniha, ale proč? 
Chuť číst prostě nebyla a navíc tuto výzvu neberu jako nějakou soutěž, ale spíše jako takový seznam přečtených knih, spolu s nějakým konkrétním číslem na konci :-)

Ještě přihodím trochu statistik a pak vám představím svou knižní výzvu pro tento rok. 
Celkem přečteno: 59 knih
Počet stránek: 17 021
Průměrně přečtené stránky za den: 47
Nejkratší kniha: Lockdown - Jojo Moyes (26 stran)
Nejdelší kniha: Vlci z Cally - Stephen King (640 stran)
Průměrné hodnocení: 3,6 hvězdy
Nejčtenější žánr: román, romantické, thriller


Jelikož jsem letošní výzvu o jednu knihu nesplnila, tak si nebudu měnit svou výzvu a pro tento rok si nechávám 60 knih. Uvidíme, jak se mi bude nebo nebude dařit.

Ještě bych chtěla dodat, že čtení je pro mě relax a rozhodně nečtu kvůli nějakým závodům, nebo honbou na nesmyslnými čísly. Jen mám v tomhle ráda přehled :-)
Vám přeji, ať vás čtení baví, máte šťastnou ruku při výběru titulů a podaří se vám knižní výzvu splnit.

Určitě mi napište, jestli plníte nějakou knižní výzvu, popřípadě jakou, nebo jestli se vám tyto výzvy zdají zbytečné. 


Ohlédnutí za minulými ročníky: 



1. Stříbrná relikvie - Patricia Briggs /leden/
2. Zemřu o Vánocích - Tammy Cohen /leden/
3. Dallas 63 - Stephen King /duben/
4. Přírodní léky na bolest - Dr. Yann Rougier & Marie Borrel /duben/
5. Carrie - Stephen King /duben/
6. Kam ukrýt štěstí - Catherine Ryan Hyde /duben/
7. Nečekané přiznání - Lisa Regan /duben/
8. Noční pes - Jane Elsonová /duben/
9. Konec emocí - Jan Stejskal /květen/
10. Mlha - Stephen King /květen/


11. Hra na schovávanou - Hayley Daze /květen/
12. Ne/promlčeno - kolektiv autorů /květen/
13. Lucinka a zachráněná vydřička - Anne Booth /květen/
14. Blaze - Stephen King /červen/
15. Později - Stephen King /červen/
16. Zhubni - Stephen King /červenec/
17. Cujo - Stephen King /srpen/ 
18. Domek v Irsku - Julie Caplin /září/
19. Žhářka - Stephen King /září/
20. Stephen King jde do kina - Stephen King /září/


21. Temná půle - Stephen King /říjen/
22. Pohřbené kosti - Lisa Reganová /listopad/
23. Osudné svědectví - Robert Bryndza /prosinec/
24. Terapie - B. A. Paris /prosinec/
25.
26.
27.
28.
29.
30.


31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.


41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.


51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.



12 komentářů:

  1. Přeji, ať se v novém roce výzva vydaří a narazíš na spoustu skvělých knih. :) Já svoji výzvu stihla jen tak tak. Takže si nechvávám svých obvyklých 50 knih.

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji šťastné plnění :-)
    Já si letos dala stejný počet jako vloni a to 45 knih - viz: http://umermaidky.cz/knizni-vyzva_2022/ :))

    OdpovědětVymazat
  3. taky mám 60 :-D
    a vůbec mě nenapadlo si zprůměrovat, kolik jsem přečetla stránek na den :-P :-O

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, také se budu účastnit, pravděpodobně s 60 :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pár let zpátky jsem se několikrát v řadě taky účastnila, ale přišla jsem na to, že mi víc vyhovuje formát výzvy na GoodReads. Každopádně držím palce, ať se podaří splnit, je to fajn způsob přehledu o tom, co člověk za rok přečetl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem GR nějak nepřišla na chuť, ani jsem se vlastně nijak nesnažila, se přiznám. Aktivně používám jen databázi knih a čbdb (booxy). Někdy si připadám jako dinosaurus :-D
      Ale děkuju, tobě taky přeju, ať se daří a hlavně šťastnou ruku při výběru knih :-)

      Vymazat
  6. Na Databázi doplňuju jen podle toho, když mi sedne téma k přečtené knize :-D
    Mockrát děkuju, já tobě taky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, letos bych se ještě ráda zúčastnila :D i když se zpožděním. Dávám si za cíl přečíst 60 knih. A přeji ať se daří v plnění výzvy. https://knihyvdome.blogspot.com/p/reading-challenge-2022.html

    OdpovědětVymazat