Knižní výzva 2020


Krásný den, milí knihomolové,

jak jste si jistě všimli, poslední dobou celkem zaostávám nejen při čtení, ale také při vydávání nových článků. I když si novoroční předsevzetí rozhodně nedávám, tak bych se v tomto roce přece jen ráda polepšila, a pokusila se pravidelně číst i psát.
Zatím se mi to moc nedaří a oproti svému standardu poněkud zaostávám, nicméně ráda bych to v následujících dnech konečně napravila :-)

Jako každý rok, i letos bych se ráda zapojila do nové knižní výzvy, kterou pořádá Ells, čtenářka s prvními dojmy. Ještě před tím, než Vám představím své knižní cíle pro tento rok, bych se ráda pozastavila nad výzvou z minulého roku.

Má knižní výzva pro rok 2019 čítala celkem 60 knih, které jsem chtěla přečíst. Po předchozím roce, kdy se mi dařilo více než skvěle, jsem si myslela, že svůj cíl zvládnu levou zadní.
Ráda bych podotkla, že nečtu pro závod, ale že čtu proto, že mě to baví a tyto cíle si dávám jen tak pro zábavu.
Nakonec musím uznat, že jsem svou výzvu splnila s odřenýma ušima, a to přesně tak, jak jsem si stanovila. Z celkového počtu 60 knih, jsem přečetla opravdu přesně 60 knih, přičemž tu poslední se mi podařilo přečíst v posledních dnech starého roku.

Letošní rok se hodlám držet trochu při zemi, proto je mým cílem přečíst 50 knih. Uvidíme, jak se mi bude dařit a jestli se mi výzvu podaří splnit.
Všem, kteří jsou do knižní výzvy také zapojeni, držím palce nejen při plnění výzvy, ale také při vybírání knižních titulů :-)


Kdyby vás zajímalo, jak se mi dařilo předchozí roky:
Knižní výzva 2017 - SPLNĚNO
Knižní výzva 2018 - NESPLNĚNO
Knižní výzva 2019 - SPLNĚNO



1. Sestřička - Christie Watsonová /leden/
2. Mrazivá krutost - Caz Fearová /únor/
3. Puls - Stephen King /březen/
4. Matčina hra - Sandie Jones /březen/
5.O psaní - Stephen King /březen/
6. Pistolník - Stephen King /březen/
7. Osvícení - Stephen King /březen/
8. Pekárna v Brooklynu - Julie Caplin /březen/
9. Dobré ráno, žabko! - Agnese Baruzzi, Gabriele Clima /duben/
10. Láskohledači - Tereza Barvíková /duben/


11.Všechno je lež - Michelle Sacks /duben/
12. Tři vyvolení - Stephen King /duben/
13. Někdy je hezké, že mě miluješ - Marie Vareille /duben/
14. Nejhorší večírek tvého života - Andy Rowski /duben/
15. Sněhová sestřička - Maja Lunde /duben/
16. Doktor spánek - Stephen King /květen/
17. Noční návštěva - Carol Goodman /květen/
18. Dolanův cadillac - Stephen King /květen/
19. Med v hlavě, marmeláda v srdci - Hilly Martinek /květen/
20. Pláž v Chorvatsku - Julie Caplin /květen/


21. Jeden z nás - Shari Lapena /květen/
22. Cukrárna v Paříži - Julie Caplin /květen/
23. Životní terno - Fredrik Backman /květen/
24. Vrány - Petra Dvořáková /květen/
25. Šikmý kostel - Karin Lednická /červen/
26. Pustiny - Stephen King /červen/
27. Láska a sýr v Paříži - Victoria Brownlee /červen/
28. Láska a kozy na venkově - Victoria Brownlee /červen/
29. Katka - Michael Třeštík, Tomáš Třeštík /červen/
30. Liška Šiška ve školce - Iva Gecková /červen/


31. Víš, kdo se dívá? - Catherine Ryan Howard /červen/
32. Slib mlčení - Linda Castillo /červen/
33. Modlitba za mlčení - Linda Castillo /červen/
34. Démonologové - Gerald Brittle /červen/
35. Liška Šiška u doktora - Iva Gecková /červen/
36. Jeho banán - Penelope Bloom /červenec/
37. Čtyři strany mince - Lukáš Záleský /červenec/
38.  Tajemství sídla Craven Manor - Darcy Coates /červenec/
39. Barák - Alžběta Bublanová /červenec/
40. Kdysi dávno v budoucnu - Jaroslav Konvička /srpen/


41. Knihkupectví na Bylinkovém náměstí - Eric De Kermel /srpen/
42. Mamince se budeš líbit - Jaroslav Konvička /srpen/
43. Neplechy čerta Zbrklíka - Sandra Dražilová - Zlámalová /červenec/
44. Pohádky z lesa - Lenka Jakešová /srpen/
45. Útočiště - Jerome Loubry /srpen/
46. Aglajina zem - Petra Variant /srpen/
47. Čaroděj a sklo - Stephen King /srpen/
48. Osudové setkání - Kelly Moran /srpen/
49. Lístek - Laura Purdie Salas /srpen/
50. Já a ty - Kristýna Sladká /srpen/


51. Vypůjčený život - Ashley Farley /září/
52. Běh o život - Stephen King (R. Bachman) /září/
53. Neviděla jsem tě přicházet - Hayley Doyle /září/
54. Rose Madder - Stephen King /září/
55. Přízraky domu Carrowů - Darcy Coates /září/
56. Kámen - Laura Purdie Salas /říjen/
57. Řekni mi všechno - Cambria Brockman /říjen/
58. Navždycky - Nofreeusernames /říjen/
59. Mizející dívky - Lisa Regan /říjen/
60. Můj tajný život - Lucie Hříšná /říjen/
61. Rande na balkoně - Felicia Kingsley /říjen/
62. Román z pokoje 128 - Cathy Bonidanová /říjen/
63. Lunapark - Stephen King /říjen/
64. Už zase sloužím o Vánocích - Adam Kay /říjen/
65. Doktore fofrem, jde o život! - Patrick Taylor /říjen/
66. Nezbytné věci - Stephen King /říjen/
67. Hotýlek na Islandu - Julie Caplin /říjen/
68. Měsíční píseň - Patricia Briggs /říjen/
69. Mráz pod kůží - Allie Reynolds /říjen/
70. Voda - Laura Purdie Salas /říjen/
71. První řez - T.J. Mitchell /listopad/
72. Ústav - Stephen King /listopad/
73. Jak zemřít osamocen - Mo Welch /listopad/
74. Pozvala mě dál - Lucy Clarke /listopad/
75. Plašmyška - Kateřina Kubalová /listopad/
76. Krize středního věku - Marie Phillips /listopad/
77. Dilema - B. A. Paris /listopad/
78. Láska ve světě lichých ponožek - Marie Vareille /listopad/
79. Všechny barvy noci - Karine Lambert /listopad/
80. Mlha nad Shadow Sands - Robert Bryndza /listopad/
81. Svědectví - Stephen King /prosinec/
82. Ženy z Bohnic - Edna Nová
83. Její třešničky - Penelope Bloom /prosinec/
84. Než jsme se odcizili - Renée Carlino /prosinec/
85. Magie mrtvých - Ilona Andrews /prosinec/
86. Hugo a Vánoce pod psa - Sophie Pembrokeová /prosinec/
87. Moje motýlí zahrada - Elke Schwarzer /prosinec/







6 komentářů:

  1. S tím nečtením a zaostáváním v psaní článků si můžeme podat ruce. Mám už týden rozepsaný můj názor na Kanibala z Nine Elms. Pak napůl sepsaný článek ledových přírůstků. Ale třeba bilanci za rok 2019 nemám ať v hlavě :-(
    Nestíhám nestačím. Teď čtu teprve 3 knihu letošního roku. :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom ještě hůř, ale pssst :-) Zatím mám s bídou od Nového roku jen jednu knihu, tak uvidíme, jak bude chuť číst :-)

      Vymazat
  2. Já si myslím, že to zvládáš dobře :) Prostě jak má každý svůj čas. Blogování tě musí bavit a není to tvoje práce :D

    Já plním pouze výzvu na databázi knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-)
      Tu výzvu na databázi zaškrtávám, jen jak si vzpomenu :-D Tam to neřeším už vůbec, ale přeju ti, ať se daří :)

      Vymazat
  3. Taky jsem si letos dala 50 knih. :)
    Snad to obě v pořádku zvládneme. Budu držet palce, a přeji jen samé skvělé knihy. :)

    OdpovědětVymazat