Knižní výzva 2018


Hezkou neděli, milí knihomolové,
všichni jistě znáte nenáročnou knižní výzvu, kterou každoročně pořádá Ells z blogu
Svět nadpřirozena. Nejinak je tomu také letos a já jsem se opět rozhodla zapojit.

Loni jsem si dala za cíl sedmdesát knih, které jsem překročila o jedenáct kousků, nakonec jsem tedy měla načteno celkem osmdesát jedna knih.
Uvidíme, jak se mi bude dařit a jak mě bude čtení bavit, ale myslím si, že osmdesátka není úplně nereálná.

Kdybyste se chtěli mrknout, jaké tituly jsem za loňský rok přečetla,
tak můžete zde: Knižní výzva 2017.

A co vy? Také jste se letos zapojili?
A co loňská výzva? Povedlo se vám přečíst stanovený počet knih, nebo jste přecenili své síly?




1. Čekání na smrt -Lisa Jackson /leden/
2. Trhlina - Jozef Karika /leden/
3. Inferno - Catherine Doyle /leden/
4. Mafiosa - Catherine Doyle /leden/
5. Němý křik - Angela Marsons /leden/
6. Sestry Foxovy - Lucie Hlavinková /leden/
7. Devět dní - Zuzana Strachotová /leden/
8. Dívky od svaté Magdalény - V. S. Alexander /leden/
9. Krvavé právo - Phillip Margolin /leden/
10. Ledové sestry - S. K. Tremayne / leden/


11. Papírová labuť - Leylah Attar /leden/
12. Aokigahara: Les sebevrahů - Jeremy Bates /leden/
13. Nebezpečná laskavost - Darcey Bell /únor/
14. Božský hráč - Christina Lauren /únor/
15. Valentýnské prokletí - Jodi McAlister /únor/
16. Sycamore - Bryn Chancellor /březen/
17. Do posledního dechu - Robert Bryndza /březen/
18. Znovu já - Gayle Formanová /březen/
19. Stříbrná labuť - Amo Jones /březen/
20. Šťastně až do smrti - Anna Ekbergová /duben/


21. Oni nevědí, co činí - Jussi Valtonen /duben/
22. Replika - Lauren Oliverová /duben/
23. V pasti lží - B.A. Paris /duben/
24. Co by můj syn měl vědět o světě - Fredrik Backman /duben/
25. Pod zámkem - Maude Julienová /duben/
26. Dívka z inkoustu a hvězd - Kiran Millwood /duben/
27. Se mnou jsi v bezpečí - K. L. Slater /květen/
28. Cinder & Ella - Kelly Oram /červen/
29. Falešný román - Magdalena Mintová /červen/
30. Slunečnice - Sarah Winmanová /červen/


31. Bude to bolet, doktore? - Adam Kay /červen/
32. Manželka mezi námi - Greer Hendricks, Sarah Pekkanen /červen/ 
33. Chlapec, který přežil pochod smrti - Pavel Taussig /červen/
34. Normálně jiní - Tammy Robinson /červenec/
35. Hodnej kluk - Sarina Bowen, Elle Kennedy /červenec/
36. Černooká - Anna Musilová /červenec/
37. Černá díra - Yrsa Sigurdardóttir  /červenec/
38. Malinka - Dita Táborská /červenec/
39. Dobrý proti severáku - Daniel Glattauer /srpen/
40. Houbařka - Viktorie Hanišová /srpen/


41. Každá sedmá vlna - Daniel Glattauer /srpen/
42. Běsa - Dita Táborská /srpen/
43. V dobrém i zlém - Michelle Sacks /září/
44. Dopis - Kathryn Hughesová /říjen/
45. Došel nám čas - Barbora Walterová Benešová /říjen/
46. Chladnokrevně - Robert Bryndza /říjen/
47. Strážci světla - Abby Geniová /listopad/
48. Strážce nádrže - Zdeněk Svěrák /listopad/
49. Hra na lháře - Ruth Ware /listopad/
50. Naposledy se ohlédni - Janelle Brown /listopad/


51. Vězeň času - Matt Haig /listopad/
52. Vánoční koleda - Charles Dickens /prosinec/
53. Exorcismus mé nejlepší kamarádky - Grady Hendrix /prosinec/
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.


61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.


71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.


20 komentářů:

  1. Tak přeji hodně štěstí při plnění, Jani :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, ať se plnění výzva podaří. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji dobrý výběr na knihy, a ať se daří v letošní výzvě! 80knih je parádní číslo - pro mne nedostižné .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad na mě čeká hodně zajímavých titulů :-))

      Vymazat
  4. 80 knih je paráda. Věřím, že splníš na jedničku a přeji plno skvělých knih :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty to určitě dáš. Držím palce ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce, ať si svůj cíl splníš :-) I když jsem loni přečetla 82, dala jsem si to letos jen na 70, radši :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Min je někdy víc :-) tak hodně štěstí při plnění :-)

      Vymazat
  7. Držím palce. Ja som si dala iba 30. Minulého roku som stihla 40 no netuším koľko času mi na čítanie ostane. Nech ti to vyjde 100 nie je málo. No dúfam že budú to iba samé dobré chuťovky. A samozrejme teším sa na recenzie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na stovku asi nedosáhnu ale tu osmdesátku bych dát mohla :-)
      I tobě hodně štěstí při plnění :-)

      Vymazat
  8. Hodně štěstí, já jsem si dala 50, tak uvidím jestli to splním. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak moc držím palce! :) Já měla loni 52, zvládla jsem 61, tak jsem si řekla, že se letos hecnu a dala jsem si 70. Tak uvidíme :) Přeji štěstí na samé krásné knížky a podařený rok 2018 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ti poštěstí :-) a doufám, že budeme mít štěstí na samé skvělé tituly, to se nám bude číst hned lépe :-)

      Vymazat
  10. Přeji, ať se daří a štěstí na výborné knihy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Snad se bude dařit i Tobě :-) Hlavně žádné knižní "přehmaty" :-)

      Vymazat