Rozbalovačka č. 12


Krásný sváteční večer,

poslední dobou blog celkem zanedbávám, čas teď trávím spíše s rodinou než u počítače. To nemluvím o tom, že jsem na knihu nesáhla poměrně dlouho. Když se na to zpětně podívám, tak za prosinec jsem přečetla 0,5 knihy , což je opravdu tragédie !

Dnes bych Vám ráda ukázala čím mi udělalo před štědrým dnem radost nakladatelství Jota. Díky výzvě, která byla na facebooku jsem si paní Lucce zkusila napsat a nestačila jsem se divit (v pozitivním smyslu slova).
Nepřišla mi pouze jedna kniha, ale hned dvě ! 
Tak se půjdeme mrknout, co se ukrývalo v balíčku, který mi udělal ohromnou radost. 


...v balíčku se ukrývaly tyto dvě krásky, na které se moc těším...




Anotace
Její dokonalý život je dokonalá lež.

Jako teenagerka na prestižní škole zažila Ani FaNelliová šokující a veřejné ponížení a od té doby zoufale hledá sama sebe. Teď, když má úžasnou práci, perfektní a drahý šatník a pohledného aristokratického snoubence, stojí na prahu vysněného dokonalého života, který pracně budovala.

Jenomže Ani má tajemství. Hluboko v její minulosti je pohřbeno něco, co ji stále pronásleduje, něco osobního a bolestného, co hrozí, že vybublá na povrch a všechno zničí.

Román Nejšťastnější dívka na světě přináší pozoruhodný vhled do života ženy, která „touží mít všechno“ a neváhá pro to udělat, co je v jejích silách. Autorka nám představuje hrdinku, která se díky nesmlouvavé ctižádosti a pronikavému vidění světa dokázala odstřihnout od tíživé minulosti a dosáhla svých cílů. Alespoň to tak vypadá…

Otázkou je, zda tak drásavou a skandální událost navždy pohřbít ve své mysli. Co by se stalo, kdyby vyšla s pravdou ven? Bude to znamenat konec všeho, k čemu se tak usilovně dopracovala, nebo to pro Ani bude vysvobození?

Prvotina Jessicy Knollové, která se okamžitě stala bestsellerem, není jen strhnujícím thrillerem s takřka detektivní zápletkou, ale i dílem zamýšlejícím se nad palčivými otázkami moderní společnosti. Dotýká se tématu ženy jako oběti, hledá odpověď na to, odkud se bere násilí a co je jeho spouštěčem. 


Anotace
V roce 1918 si v kalifornském San Diegu vybírají svou daň smrtící chřipka a první světová válka. Šestnáctiletá Mary Shelley Blacková, pojmenovaná po slavné autorce románu o Frankensteinovi, dívka s přírodovědným nadáním, která se ocitla bez rodičů, odjíždí ke své tetě z Portlandu v Oregonu do San Diega.
Zděšeně sleduje, jak se zde zoufalí pozůstalí hrnou na seance a k fotografům duchů, kde hledají útěchu. Jedním z takových fotografů je i bratr jejího milého Stephena Emberse Julius, jehož Mary Shelley považuje za podvodníka.
Po Stephenově smrti na válečné frontě ve Francii se Mary Shelley vystaví v bouři bleskům, je zasažena a nakrátko umírá. Když se vrátí mezi živé, má zvláštní schopnost – cítit chuť emocí. Stephenův duch se k ní v noci vrací a prosí ji o pomoc – nemůže odpočívat v pokoji, protože ho mučí tajemní obrovští černí ptáci.
Uvěří Mary Shelley v existenci duchů? A podaří se jí odhalit důvod Stephenova utrpení a pomoci mu? 


No a jelikož jsou zde Vánoce, tak mi to nedá a musím se pochlubit i úžasnými knižními dárky, kterými mi udělal Ježíšek velikou radost. 
Začalo to už v půlce prosince, kdy mi kamarádka poslala balíček, který obsahoval tři knihy. Máme spolu takovou tradici, kdy si takto děláme radost na Vánoce, narozeniny i jmeniny :-)
V balíčku se ukrývaly knihy Ve službách zla, Scarlet a Hrob mé sestry.

Vánoce jsou svátky, kdy jsme na štědrý den s přítelem spolu a na první svátek se scházíme s rodinou z mé strany a další den s rodinou ze strany přítele. Letos se všichni Ježíšci opravdu vytáhli a já jsem byla více než nadšená.

Doufám, že jste měli taky spokojené Vánoce plné rodinné pohody a pod stromečkem Vás taky překvapila nějaká úžasná kniha. 
Mějte se moc krásně a užívejte poslední dny roku 2016 :-)
Vaše Pinky :-)

Můj Ježíšek, na fotce spolu s přítelovou Babiččinou lékárnou a dobrotami :-)


20 komentářů:

  1. Tak to jsem zvědavá jak rychle to vše stihneš přečíst =).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, mám teď poněkud skluz 😊, ale všechno bude 😉

      Vymazat
  2. Skvělé dárečky! :-) Snad se ti tedy budou všechny knihy líbit. Já jsem tak nějak v polovině Sběratele kostí a nemám slov. Jsem zvědavá jak se kniha bude líbit tobě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně se na sběratele těším, tak snad se k němu co nejdříve dostanu 😊

      Vymazat
  3. Pěkné knihy, některé i já jsem získala, ale já si je musila koupit sama :D Ale to vůbec nevadí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no taky už doobjednávám sérii měsíčních kronik 😊

      Vymazat
  4. Trilogie Kruh je naprosto bezkonkurencni! Ja jsem ji docetla tedka v prosinci a uz premejslim o tom, ze si ji dam znova :D snad se ti taky bude libit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na ni zvědavá, tak snad mě taky zaujme. Doufám, že se k ní dostanu co nejdříve 😊

      Vymazat
  5. Tak to je pořádná nadílka. Illuminae bych si také moc ráda přečetla. I série Kruh mě láká. :)Užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Illuminae jsem zatím jen prolistovala a graficky vypadá naprosto úžasně 😊

      Vymazat
  6. Ahoj Pinky,
    z balíčku od Joty mě zaujaly obě knížky, no - možná ta první o něco více.
    Jinak koukám, že v podobě knih byl u tebe Ježura štědrý! To je fajn :) Za to na mě asi zapomněl:-D Přála jsem si dvě knížky a jednu kuchařku a kde nic - tu nic, ale vlasy si kvůli tomu nervu, protože i tak byly jiné krásné dárky, které potěšily. A díky nešťastným událostem před svátky, jsem hodně věcí přehodnotila = Chtělo by to číst to, co mám doma a nekupit na hromádku "chci si jednou přečíst" - nikdy nevíme co bude zítra. :-/
    Ale teď zase zpátky k optimismu, přeji krásný vstup do nového roku a ať se čte dosytosti :))

    Krásný večer přeje M. ze čtecího koutku u dvou kočiček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Ježíšek byl doopravdy štědrý, ale nejdůležitější je rodinná pohoda. Já jsem jeden z těch lidí, který nepotřebuje dary, radost mi udělá cokoliv, i kdybych pod stromečkem našla jeden balíček ponožek 😊 o to větší pro mě byl šok, že jsem tam našla tolik úžasných knih. Je to i díky tomu, že si dárky dáváme po tři dny, jelikož se scházíme s rodinou na etapy. Momentálně jsem takový knižní sysel, jelikož jsem neměla na čtení vůbec čas, tak doufám, že se to brzy opět zlomí 😊

      Přeju Ti úspěšný start do Nového roku, hodně štěstí, zdraví, pohody a úžasných knih 😉

      Vymazat
  7. Jééé to je skvělá nadílka. Já bych určitě hned sáhla po Illuminae, četla jsem o této knize jen dobré věci a hlavně mě zaujala tím, jak je uvnitř zpracovaná, sice jsem jí osobně ještě nečetla, ale ráda bych. :) A jsem zvědavá i na Právo nálezce, od Kinga jsem toho četla hodně, ale tuto knihu zrovna ne.
    Zdaví Anita z http://gingerani.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Illuminae je graficky opravdu úžasně zpracovaná a moc se na ni těším. Zatím dočítám knihu, kterou jsem našla na začátku prosince. Pak se rozhodnu, po které knize sáhnu 😊

      Vymazat
  8. Moc pěkné kousky! :D Teď tu tiše závidím :D. Přidám se k ostatním a řeknu, že bych strašně ráda Illuminae :D. Na tu knížku jsem hrozně moc zvědavá a věřím, že je/bude skvělá. Jinak...nic si z toho "nečtení" nedělej. Jsme na tom podobně. Abych se ještě přiznala, blog budu zanedbávat i v lednu...prostě než bude po zkouškovém no.. :D ono se to (snad) nějak přežije :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😊 No konečně jsem se čtením začala trochu hýbat a do konce roku stihnu dočíst alespoň tu jednu knihu 😊

      Vymazat
  9. Dobrý den, přátelé, jsem Adrea Maria ze Štokholmu. Jsem tu na tomto blogu, nemám opravdu moc vědět, jak to funguje, ale já jsem četl dobré svědectví o tom, jak obnovit ztracené vztahy a dělat práci s partnery blogu blogu a také chci přidat trochu moje vlastní životní zkušenost to bude užitečné pro mnoho z nás tady, kteří hledají odpovědi a řešení problémů se vztahem, jako je návrat s ex láskou partner, jak zachránit rozbité manželství a jak zastavit rozvod.
    Přečtěte si můj příběh o skutečném manželském životě. Poté, co jsem byl ženatý s mým manželem Andersonem, po devíti letech nemáme vlastní dítě, nemohla jsem otěhotnět po tolika letech manželství. To byl velký problém, který jsem měl s mým manželem Andersonem, věří, že veškerá naděje je pryč a chyba byla moje, že ne otěhotněla, rozloučil se se mnou kvůli tomu stejnému problému, že nemohl otěhotnět, vysvětlil jsem mu a udělal vše pro to, aby ho pochopil, že ho přivede zpátky domů, navštívil jsem lékaře pro osobní poradenství, chci svého manžela zpět do mého života, že ho tak moc miluji. Modlil jsem se, aby se se všem vrátil, slíbil jsem mu a členové rodiny s ním mluvili, že problém není mým, že nemám dítě, ale odmítl. Vysvětlil jsem svému manželskému problému svému nejlepšímu příteli, kolegu v pracovním úřadě, a navrhla, že bych se spíše obrátil na spirituální láskyplné kouzlo, abych vrátil mého manžela domů a žehnal mi s plodem lůna. Už jsem četl tolik online o tom samém spellcasterovi, že moji přátelé mi radili, abych kontaktoval Dr. Oduduwu, skvělou bylinku z tropické oblasti Sahary afrikana, která mi pomůže spustit kouzlo lásky, aby mě dostal zpět domů. Jsem ten druh, který nikdy nechtěl věřit v duchovní sílu nebo kouzla, neměl jsem jinou možnost, že jsem to zkusil, posílám zprávu soukromé kontaktní adrese Oduduwa pravopisnému kanálu. Oduduwa mi řekl, že mi může pomoct, ujišťuje mě, že s mnou není žádný problém, že všechno bude v pohodě během 7 dnů od hláskování a okouzlujících modliteb, věřím a trpělivě čekalo na sedmý den, který přijde, protože nemůžu čekat, moje srdce touží splnit. Oduduwa duchovního pravopisce hodil hláskování do vzduchu a udělal v mé noci v chrámu všechny ostatní kouzla hláskování.
    Překvapivě byl druhý den kolem 16.00 hodin. Dostal jsem telefonát z neznámého čísla. Hle Anderson můj manžel, který mě volal po telefonu, byl jsem tak šťastně ohromen, odpověděl jsem na můj telefonát, hle, to byl hlas mého manžela, měli jsme dlouhý rozhovor a omluvili se mi. vrátí se domů do 7 dnů, jak to řekl Oduduwa. Dva měsíce poté, co jsem se cítil jaksi horečnatě, navštívil jsem rodinného lékaře na vyšetření, hle, tři týdny jsem těhotná poté, co se můj manžel vrátil domů.
    Dneska jsem tak šťastná, protože minulý měsíc jsem porodila chlapečka, po tolika letech v manželství bez toho, abych měla dítě, Oduduwa obědl kouzlo kouzla, aby mi vrátil mého manžela domů a on připravil bylinné tradiční otrasy lék na podání těhotenství, abych měl dítě.
    Radost a štěstí srdce je příliš mnoho, už jsem slíbil Oduduwovi, aby se podělil o mé dobré svědecké svědectví o jeho dobré práci poté, co byl výsledek úspěšný, bylo velmi snadné a jednoduché pro mě pracovat a následovat instrukce Dr.oduduwa. Dokonale pracuje pro mě bez jakéhokoli vedlejšího účinku. Mám tento dobrý úmysl sdílet tuto dobrou zprávu zde, tak, aby někdo s podobnou krizí manželství / vztahu kontaktovat
    (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com) Co: +2348135842629

    OdpovědětVymazat
  10. Každý máme v životě své různé příběhy. byli vzhůru a dolů, ale byl jsem více zdrcen, když můj snoubenec, se kterým chodíme 7 let, řekl, že bychom měli odvolat náš vztah, nezažil jsem ten druh bolesti, který jsem v ten den v životě cítil. Zeptal jsem se, co jsem udělal špatně, ale on řekl, že je unavený, po 3 měsících odloučení jsem narazil na svědectví dámy, která mluvila o dobrých věcech o doktorovi Ajayim, kouzelníkovi, který pomohl mnoha lidem obnovit mír a lásku v jejich domě, Opravdu miluji svého muže a chci ho zpět do mého života, takže jsem oslovil doktora Ajayiho a vysvětlil mi, že po nějaké konzultaci mi bylo řečeno, v čem je problém a co dělat, abych obnovil svůj vztah, vše jsem si vyžádal a po 72 hodinách kouzla, které mě můj snoubenec kontaktoval, a teď jsme šťastně manželé. Pokud potřebujete pomoc pravého sesilatele kouzel, můžete se spolehnout na Dr. Ajayi a věřím, že budete mít důvod se znovu usmívat. Kontaktujte Viber / Whatsapp: +2347084887094

    OdpovědětVymazat
  11. Moje nekonečná chvála patří tomuto hlubokému zaklínačovi, který stojí za napodobení Děkuji, doktore. Ahoj lidi, jmenuji se Donna 38, žiji v San Francisco Bay v Kalifornii. Můj emocionální život nabral velký spád a bylo mi požehnáno, protože mě k němu doporučil rodinný přítel, který se stal sestrou, bolest byla tak nesnesitelná, že mě traumatizovalo, protože mě trápily noci, díky nimž jsem málem mizerný a prázdný asi rok před mým setkáním s Dr. Egwali, který mi pomohl oživit to, o čem jsem si myslel, že je pryč. Věřte mi, zpočátku jsem byl také nedůvěřivý kvůli mým různým setkáním s řadou kouzelníků a webových stránek, které byly na pokraji přivedení mého milého manžela zpět ke mně, vždy jsem stál silný a také jsem věděl, že musí existovat spolehlivé místo, které by pomohlo mému vlastní divočina, byla to opravdu velmi špatná situace, pak Kathy našla článek doktora Egwaliho a dala mi ho, kontaktoval jsem ho a vysvětlil, čím procházím, pak musel provést určitý rituál, při kterém byly dodrženy všechny nezbytné postupy, protože to úžasné setkání, v němž byl náš život tak barevný, protože od té doby byl ideálním manželem, kterého jsem kdysi ztratil a miluji vůči sobě i dětem .. Ještě jednou díky, doktore, můžete se k němu připojit na kterémkoli z těchto médií a být šťastnou duší jako já doufám, že najdeš štěstí!

    Viber / WhatsApp: +2348122948392
    E-mail: dregwalispellbinder@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Kenny hrozí, že se se mnou rozejde, pokud se ho odvážím zeptat na jeho vztah s jinými dívkami, byl jsem úplně zničený a zmatený, dokud mi můj starý přítel neřekl o kouzelníkovi na internetu, doktoru Ilekhojie, kteří pomáhají lidem s jejich vztahem a manželstvím problém mocností lásky Kouzla, Nejprve jsem pochyboval, jestli taková věc někdy existuje, ale rozhodl jsem se to zkusit. Když jsem ho kontaktoval, řekl mi o tom, jak se to dělá, a zajistil, že jsem v pořádku se všemi procesy a ujistil mě o mé touze. Wiithin 28 Hours Kenny mi zavolal a začal se omlouvat, že se probudil a přemýšlel o všem, co mi udělal. Byl jsem velmi šokován, protože Kenny není vždy ten typ, kterého by cokoli mrzelo, ale od té doby se stal milujícím a starostlivým. Pokud potřebujete podobnou pomoc, zde je jeho kontakt .. Whasapp/Viber/Telegram: +2348147400259 nebo e -mail; (gethelp05@gmail.com)

    OdpovědětVymazat