Rozbalovačka č. 6

Krásný úterní den,

dnes tady mám zase jeden z rozbalovacích článků. Knihu jsem získala v rámci recenzního konkurzu a měla jsem obrovskou radost, že jsem byla mezi šťastlivci, kterým bude zaslána. 

Podle anotace vypadá velice lákavě a podnítila mou zvědavost. Má být volným pokračováním jedné úspěšné série a vydalo ji nakladatelství Omega. Tak co, už tušíte ? 





Ano, je to volné pokračování úspěšné série s 
Normanem Batesem.
Jedná se o novinku nakladatelství Omega,
Psycho : Sanatorium





Anotace :
Román Psycho Roberta Blocha byl poprvé vydán v roce 1959 a okamžitě se stal hitem, což jen o rok později vedlo k natočení filmu, který přinesl děsivý příběh Normana Batese do povědomí veřejnosti, který ještě umocnila TV série Motel. Trvalo dalších 23 let, než Bloch napsal další román Psycho, ze kterého zjistíme, že Norman byl po celou tu dobu v ústavu pro duševně nemocné. V tomto pokračování Norman ze sanatoria uprchne a v Hollywoodu rozjede smrtící mejdan..

Ale co se v onom sanatoriu přihodilo během těch dvou desetiletí? To ještě nikdo nezažil...

Píše se rok 1960 a Norman Bates je ve státní nemocnici pro duševně nemocné zločince v péči doktora Felixe Reeda, který se ho snaží dostat z jeho katatonických stavů.

Ale Norman a Dr. Reed jsou neustále obtěžováni ostatními pacienty i zaměstnanci, kteří si myslí, že toto sanatorium je daleko spíše vězení než místo určené k uzdravování nemocných, Přispívá k tomu i samotná budova, kdysi soukromá léčebna, o které se tvrdí, že je strašidelná. Na scéně se objevuje Normanovo dvojče Robert Newman, jehož mozek byl ihned po narození jeho ošetřujícím lékařem prohlášen za poškozený. Jak Robert a Norman vyrůstali, Norman zjišťuje, že temno Robertovo je ještě hlubší než to, které na Normana číhá venku ve městě.

Vraždy na sebe nenechají dlouho čekat a šokující řetěz událostí nás vtáhne ještě hlouběji do vyšinutého šílenství uvnitř Psycho-Sanatoria. 

- převzato z Databáze knih


Na tuto knihu se doopravdy velice těším. Jsem zvědavá jakým způsobem hodlá Chet Williamson rozvést příběh nesmrtelného Normana Batese.

A co vy ? Láká Vás tato kniha ? Chystáte se ji číst ? Nebo pro Vás série Psycho skončila třetím dílem a toto volné pokračování Vás nechává chladnými ? Určitě mi napište, ráda si Vaše komentáře přečtu. 

Mějte se krásně, 
Pinky :-) 

7 komentářů:

  1. Taky mi dnes přišla, předchozí tři Psycha mám přečtené, proto mě strašně zajímá pokračování od jiného autora . :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme na tom stejně, celou sérii Psycho mám taky za sebou a na tuto knihu se doopravdy těším. Nicméně nejlepší byl stejně první díl :-)

      Vymazat
  2. Kniha se mi líbila,ale nedávno jsem četla recenzi,kde byla kniha docela špatně ohodnocena,ale slon především o styl psaní.
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad to nebude tak horké :-) Děkuji za komentář, měj se krásně :)

      Vymazat
  3. Psycho mi taky dorazilo domu, chtěla jsem zkusit něco jiného, než moji oblíbenou young adult a teď jsem z děje trochu vykulená. Ale stejně mě zajímá, jak to celé dopadne. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem zhruba ve třetině, tak čekám, kdy se to konečně rozjede :-D Hezké čtení přeju :-)

      Vymazat