RECENZE: Válka s láskou | Winter Renshawová

Mé lži? Dotažené k dokonalosti.
Mé srdce? Chladné jako led.


Můj jediný úkol? Přesvědčit ji, že to mezi námi bylo opravdové, stejně jako diamantový prsten, který jsem jí měl navléknout na prst, na což jsem byl najatý. 
Bitvu vedl někdo jiný. 

Já jsem byl pouhým vojákem, kterého naverboval značně bohatý muž. A ten mi dal jasně najevo, že moje budoucnost – a všechno, o co jsem kdy usiloval – závisí na zdárném zakončení této mise. 

Byl jsem připravený na válku. 

Nebyl jsem připravený na lásku Love Aldridgeové.

Chtěla jsem být jen sousedsky milá. Jude vypadá jako slušný, přátelský a vlídný muž, což je v těchto končinách vzácnost, nemluvě o tom, jakou je pastvou pro oči... Nicméně poznávání nových lidí - konkrétně mužů - je to poslední, na co mám teď myšlenky, a tak to pěkně zůstane i v dohledné době.
Právě se mi podařilo získat své srdce zpátky od prolhaného zloděje, který mi jej před mnoha lety ukradl, a byla bych blázen, kdybych ho věnovala prvnímu chlapovi, co se na mě usměje. Možná se mi ještě nevrátilo pověstné bojové nasazení, ale slabá nejsem ani v nejmenším.
Kromě toho, pokud je mi známo, jsou všichni chlapi stejní, a kdyby některý z nich chtěl získat moje srdce, dostane ho jen přes mou mrtvolu.
Láska je pro kočku.
Love Aldridgeová je sama pro sebe.


Válka s láskou je knihou z pera autorky, která má na svědomí úspěšnou sérii PS. Osobně jsem sérii nečetla, ale slyšela jsem na ni samou chválu, a tak jsem se rozhodla, že se mrknu, jak vlastně autorka píše. Pojďte se, spolu se mnou, podívat, jak se mi kniha líbila.

Obálku je v tomto případě, bohužel, asi lepší nehodnotit. Nejen, že už na první pohled moc nemusím tyto svalovce a krasavce na obálkách, ale vyobrazený krasavec navíc ani neodpovídá popisu hlavního hrdiny. 

Uvnitř se ukrývá celkem 50 kapitol, které jsou zakončeny epilogem. 
Vypravěčem je zde nejen Jude, jakožto krasavec, jehož úkolem je svést Love, ale také Love samotná. 
Jejich kapitoly se pravidelně střídají, takže si čtenářky užijí pohled na danou situaci hezky z obou stran.

Love Aldridgeová je relativně krátce rozvedená. Svého manžela Huntera poznala ještě na střední škole a jejich vztah byl úžasný. 

To však bylo v době, kdy byli oba chudí, jako kostelní myši. Když se Hunterovi podařil kšeft snů, při kterém vydělal nehorázné peníze, všechno se změnilo. Ale hlavně se změnil samotný Hunter, a to z obyčejného a milého klučiny na chlápka, který všechno přepočítává na peníze. 

I když se Love snažila, jejich vztah nevyšel a došlo k rozvodu. Nyní je smířená sama se sebou a díky královským alimentům, které jí bývalý manžel musí platit, je rozhodnutá založit organizaci na pomoc ženám v nouzi.
Všechno má báječně naplánováno do doby, než na chodbě spatří nového souseda, kterým je Jude Warner, připravený splnit svou práci.

Válka s láskou je už od prvních stran poměrně originální a to svým námětem, který je opravdu neokoukaný a zajímavý. Přesto se jedná o knihu spadajícího do žánru pro ženy, při které už od začátku víte, jak celý příběh dopadne a bylo by opravdu šokující, kdyby tomu tak nebylo.

Autorka píše opravdu čtivě a příběh jako takový, hezky odsýpá a samotní hrdinové jsou zde vykresleni uvěřitelně a relativně chytře. Hlavní hrdinka působila místy trochu naivně, na to, kolik toho měla mít za sebou, co se týče exmanžela. Přesto se však nejednalo o žádnou plačku, ale o normální ženskou, ke které si lze během čtení vytvořit nějaký vztah. 

To stejné platí i pro hlavního hrdinu. I když je ze začátku v podstatě záporák, tak čtenář jeho pohnutky chápe a během čtení není problém, aby si k němu vytvořil pozitivní vztah a fandil mu v jeho situaci. 

Také vedlejší postavy nebyly úplně od věci a jejich faktické poznámky mnohdy posunuly děj zase o kousek kupředu. Celkově, spolu s hlavními hrdiny tvořily příběh, který zkrátka funguje a čtenářky u něj pocítí přesně to, co cítit mají. 

Rozhodně se nejedná o žádnou "vysokou" literaturu, příběh je předvídatelný, ale přesto se jedná o knihu, která vás bude bavit, bude se báječně číst a co je hlavní, krásně si u ní odpočinete od naštvaného šéfa nebo ukřičených dětí. 

A přesně pro takové chvilky jsou tyto knihy ideálními společníky. Já jsem s knihou strávila báječné odpoledne a vám ji rozhodně doporučuji k přečtení, pokud si rády oddychnete přesně u tohoto typu příběhů.


Za zaslání recenzního výtisku mnohokrát děkuji nakladatelství Beta,
kde si knihu Válka s láskou můžete zakoupit.





Název: Válka s láskou
Autor: Winter Renshawová
Překlad: Žaneta Ziecinová
Nakladatelství: Beta - Dobrovský
Počet stran: 320
Rok vydání: 2021

2 komentáře:

  1. Po tomhle druh knih sahám jednou za čas moc ráda. :) Přesně jak píšeš, na odpočinek, "vypnutí" a odreaování je to ideální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně. Nedají se číst pořád, ale pro zpestření jsou ideální :-)

      Vymazat