Soutěž s nakladatelstvím Metafora


Krásné odpoledne, knihomolové,

dnes tady pro vás mám soutěž o skvělé knihy z produkce nakladatelství Metafora. A jelikož byla paní Helena z Metafory tak štědrá, a poslala mi pořádný balík knih, tak se máte na co těšit.

Jelikož jsem pro Vás obdržela celkem šest knih, tak si je rozdělíme na půl, to znamená, že další soutěž bude spuštěna hned, jakmile skončí tato.

A o jaké knihy budeme dnes soutěžit?


Krása z přírody, Luštěniny a Včelí vosk jsou knihy, které čekají na svého nového majitele.

Podmínky soutěže
❀ soutěžit mohou osoby s doručovací adresou v ČR a SK
❀ soutěž potrvá od 3.3.2018 a ukončena bude 13.3.2018
❀ pro účast v soutěži je nutné vyplnit soutěžní formulář, který najdete na konci článku.
❀ abyste se mohli do soutěže zapojit je také nutné odebírat blog a to buď jako pravidelný čtenář a nebo Facebookovou stránku. Je to výhoda také pro Vás, jelikož další soutěže se již chystají
❀ o výherci rozhodne losování na random.org
❀ výherce bude po skončení soutěže kontaktován na email a má tři dny na to, aby se ozval. V opačném případě bude losování opakováno



Všem přeji hodně štěstí :-)

2 komentáře:

  1. Knihy vypadají lákavě, ale tentokrát se nezúčastním, na tohle já moc nejsem :-) Ostatním držím palce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi kniha Luštěniny, ale jak se znám, tak bych se k ní vůbec nedostala, jak už to u všech kuchařek a "knih pomocnic", které vlastním, bývá. :)

    OdpovědětVymazat