Rozbalovačka č. 17

Krásné nedělní odpoledne,

jelikož se mi doma nashromáždilo pár knih, které mi dorazily během týdne, tak jsem se rozhodla sepsat další z rozbalovacích článků.
Není to ovšem jen díky došlým knihám, ale taky díky mé náladě. Venku je nádherná azurová obloha, sluníčko krásně svítí a člověk má hned nejen lepší náladu, ale také chuť něco dělat :-)


Takže se na to spolu půjdeme podívat.
První kniha, která mi došla by se dala nazvat "hurá akce". Domluvila jsem se s Evčou z
 Knižní blog neblog ? a provedly jsme spolu knižní výměnu. 
Mělo by se jednat o napínavý příběh fiktivních postav na pozadí skutečných reálií válkou zničeného Berlína.
Jedná se o autorovu prvotinu. Sám autor je synem českých uprchlíků, kteří koncem 60. let emigrovali do Německa.
Kniha vyšla v nakladatelství Jota v roce 2010.

Už tušíte o jakou knihu se jedná ? 




...jedná se o román "Pavel a já" z pera Dana Vylety...




Anotace
Román z poválečného Berlína
Napínavý příběh fiktivních postav na pozadí skutečných reálií válkou zničeného Berlína. Je krutá zima roku 1946, na sutiny Berlína se snášejí sněhové vločky a za zamrzlými okny se začíná odvíjet dramatický příběh. Pavel, americký voják, který po válce zůstal v Německu, leží na promrzlém lůžku, skučí bolestí, kterou mu působí jeho nemocné ledviny, a z rohu místnosti ho pozoruje malý chlapec Anders, člen dětského pouličního gangu. O patro výš prostitutka Soňa přejíždí pěstěnými prsty po víku klavíru a po schodech domu stoupá Boyd, Pavlův kamarád z války. Jde pomalu, protože v levé ruce svírá těžký lodní kufr, jehož obsah znenadání změní životy všech těchto lidí. Aniž by to tušili, druhý den ráno se ocitnou uprostřed spiknutí, které postupně nabude epických rozměrů.
-převzato z databáze knih

Další kniha, která mi v týdnu dorazila a ze které jsem měla a mám ohromnou radost je z pera spisovatelky, která napsala více než desítku románů a její parketou jsou především romantické příběhy. Její knihy jsou vydávány v 35 zemích po celém světě a každý nový titul se pravidelně umisťuje na předních místech v žebříčku bestsellerů a to nejen v Americe, ale také v Evropě.
Když se u nás řekne její jméno, tak si každý minimálně jednu knihu vybaví. 
Kniha, která mi došla je pokračováním velice úspěšného příběhu o dvou lidech, kteří neměli nic společného, dokud jim láska k nohám nepoložila celý svět.
Kniha vyšla v nakladatelství Ikar v loňském roce a mě ji poslaly Dobré knihy jako recenzní výtisk.

Uhádli jste, jaká kniha mi došla ? 




...určitě jste uhádli správně, že se jedná o pokračování románu "Než jsem tě poznala", 
"Život po tobě" od autorky Jojo Moyesové...




Anotace
Kdybyste ztratili někoho, koho jste moc milovali, jak moc by to změnilo váš pohled na svět? V pokračování světového bestselleru Jojo Moyesové Než jsem tě poznala najdeme Louisu Clarkovou v přesně takové situaci. Po intenzivním půlročním vztahu s ochrnutým Willem Traynorem, který se rozhodl ukončit svůj život asistovanou sebevraždou, zůstává Louisa sama, zmítána smutkem a výčitkami svědomí. Po vážném úrazu se navíc musí vrátit domů k rodičům. Jako by byla najednou zpátky na začátku cesty – život po Willově smrti totiž znamená učit se leccos znovu, stavět na nových základech. Záchranář Sam Fielding, pro něhož je kontakt se smrtí každodenní náplní práce, by snad mohl být právě tím, kdo Louise pomůže se zase vrátit do života, jenomže pak se z Willovy minulosti nečekaně jako uragán vynoří Lily – jeho šestnáctiletá nezvladatelná dcera. A všechno je rázem jinak… 
-převzato z databáze knih


A poslední knihou, která mi došla je prvotina autora, který s prvními vážnějšími literárními pokusy začal až ve 28 letech. 
Jedná se o knihu, která díky skvělým recenzním zaujala produkční společnost A113Media, (která je známá např. seriálem Vraždy v Midsomeru) která si koupila ke knize práva.
Kniha by měla obsahovat záhadný a mrazivý příběh opírající se o skutečné události na faře Borley.
Kniha vyšla v nakladatelství Omega v loňském roce, zároveň je jedná o recenzní výtisk od tohoto nakladatelství.

Tak co, uhádli jste, jakou knihu jsem se Vám snažila představit ? 




...jedná se o knihu "Lovci duchů", 
kterou napsal Neil Spring...



Anotace
Vítejte na Borley Rectory nejstrašidelnějším sídle v Anglii. Píše se rok 1926 a Sarah Grey získala novou, naprosto neuvěřitelnou práci – stala se osobní asistentkou Harryho Pricea, nechvalně známého londýnského lovce duchů. Na jedné straně skvělý a okouzlující, neurotický a manipulativní na straně druhé, Harry zasvětil svůj život tomu, aby odhalil pravdu o mnoha anglických "falešných lovcích", a nikdy neustane, dokud případ nevyřeší a podvodníky neodhalí.

Takže když se Harry a Sarah usídlí v Borley Rectory – domě, kde prý neznámá individua často jen tak létají vzduchem a místní obyvatelé mají strach, neboť se povídá, že se zde prochází duch jeptišky –, myslí si, že tento případ bude jako každý jiný. Ale když padne noc a žádné neobvyklé věcí se nedějí, lovci duchů jsou nuceni čelit nepříjemné možnosti: duch Borley Rectory může být skutečný. A jestli ano, ti dva se s ním touží seznámit!
-převzato z databáze knih


Sama jsem zvědavá, jak se mi knihy, které jsem Vám dnes ukázala budou líbit. 
Samozřejmě přednost dostanou recenzní výtisky, jako vždy. Neméně se ovšem těším také na knihu Pavel a já. 

A co vy a tyto knihy ? Četli jste je ? A jak se Vám líbily ? Nebo Vás taky lákají a teprve se je chystáte číst ?
Určitě mi napište do komentářů, ráda si přečtu Váš názor.


Mějte se krásně 
Pinky :-)

17 komentářů:

  1. Ahoj, všechny knihy z rozbalovačky vypadají pěkně. Ale musím se přiznat, zatím mě nelákají. Samozřejmě spisovatelka Jojo Moyes se mi vryla do podvědomí, ale nečetla se mi nijak dobře (takže jsem tuto novinku darovala mamce k Vánocům). Ostatní knihy neznám.
    Hezký zbytek neděle - přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já jsem od Jojo četla akorát Než jsem tě poznala, a byla jsem přímo nadšená jak stylem psaní, tak samotným příběhem. Proto se na toto pokračování moc těším :) Ono každému sedne něco jiného, i v tom je krása čtení :-)
      Měj se krásně ! :-)

      Vymazat
  2. Život po tobě mě taky hodně láká. :) užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mě moc upoutala kniha Lovci duchů .Má moc pěknou obálku , tak jsem zvědavá jak se ti bude líbit obsah .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem na tuto knihu velice zvědavá,
      děkuji za komentář :-)

      Vymazat
  5. Mě by lákal Život po tobě, ale asi bych si ji jen půjčila, doma ji mít nemusím :) Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych tak nějak chtěla nakonec všechny knihy od Jojo domů :-)
      Děkuji za komentář, měj se krásně :-)

      Vymazat
  6. Pěkné knihy. Jak jsem viděla Lovce duchů musela jsem se smát. Ted mi přišel email, že mi kniha je ted poslána a já zrovna publikovala recenzi :D Pán má trochu guláš v tom, kdo co má, takže jestli mi přijde asi ji daruji nějaké blogerce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až budu mít přečteno a sepsáno, určitě k Tobě mrknu :-)
      Pokud Ti kniha přijde podruhé, tak budeš mít knihu do soutěže :-)
      Měj se krásně.

      Vymazat
  7. Zajímavé knihy! První, s válečnou tematikou mě hodně zaujala, tak jsem zvědavá, jak se Ti bude líbit. :-)
    Užij si čtení a těším se na recenze ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad mi to půjde pěkně od ruky a ke knize Pavel a já se dostanu brzy :-)
      Měj se krásně.

      Vymazat
  8. Pěkné kousky! Život po tobě jsem už přečetla a jsem zvědavá, co na něj řekneš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jsem na ni fakt zvědavá, tak doufám, že bude stejně čtivá, jako první díl :-)
      Měj se krásně :-)

      Vymazat
  9. Krásné přírůstky. :-) Lovce duchů ti závidím, na mě zapomněly. :-D Jinak přeji ať se ti knihy líbí, hlavně ta ode mě. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Tak to je škoda, že na tebe s Lovcema zapomněli. Já jsem na ně celkem zvědavá, ale asi se budou číst déle, ty písmenka jsou trochu menší a toho textu je na stranách celkem dost.
      Jinak jsem sama zvědavá na knihu od Tebe. Snad se k ní brzy dostanu, jelikož už tady mám solidní hromádku, co čeká na přečtení.
      Měj se krásně :-)

      Vymazat