Přírustky č. 37

Krásné odpoledne, milí čtenáři,
dnes tady pro vás mám článek s novými přírustky, které se mi nahromadily za posledních čtrnáct dní.

Nemusíte se bát, nejedná se o nějaké závratné číslo, ale jen o pár kousků. V poslední době jsem se totiž hodně "uklidnila" a ráda bych se konečně dostala ke knihám, které mi doma leží už delší dobu.

No, půjdeme se podívat na ty přírustky. Tentokrát se jedná o čtyři knihy, dvě klasické a dvě elektronické.



Jako první mi dorazila výhra od Darinky z blogu (Daramegan knihy), kterou jsem vyhrála v květnové soutěži. Jedná se o knihu od Bernarda Miniera - Zkurvenej příběh.


Anotace
Les a mlha kam se podíváš. Místo, kde každý zná každého a kde soukromí je jenom iluze. To je malý ostrov Glass Island, kde žije šestnáctiletý Henry a kde byla zavražděná jeho přítelkyně. Kdo je vrahem? Pro obyvatele ostrova se Henry stává hlavním podezřelým a bedlivě ho sledují na každém kroku. Cítí jejich nenávist. Cítí, že chtějí jeho kůži... Jeho svět se stává nebezpečný, temný a pořádně zkurvený


Druhá kniha si ke mně našla cestu díky Radce a to konkrétně jejímu instagramu (blogger.rachel.roo), kde jsem vyhrála slevovou poukázku do Hostu a jelikož jsem měla už dlouho na seznamu knihy Dobrý proti severáku a Každá sedmá vlna, tak jsem měla jasno.

Anotace
Kniha Dobrý proti severáku je moderní a vtipnou variací na epistolární román. Emmi Rothnerová chtěla přes internet zrušit předplatné časopisu Like. Kvůli překlepu ale její e-mail dostane Leo Leike. Protože Emmi mu dál posílá e-maily, upozorní ji Leo na její omyl. Začne tak nezvyklá korespondence, jakou lze vést jen s osobou naprosto neznámou. Na tenkém ostří mezi absolutním neznámem a nezávaznou intimitou se oba víc a víc sbližují, až si nakonec musí nevyhnutelně položit otázku: snesly by milostné city, které rozkvetly v e-mailech, osobní setkání? 
A co by se stalo, kdyby ano?

Minimalistický a rozmarný milostný příběh. Tenhle milostný balet by se jistě líbil všem romantikům, a to hned z několika důvodů. Oba protagonisté v knize okusí nejrůznější odstíny a tóny staré dobré romantické touhy, která vzkvétá, ale nerozplývá se. Text je vtipný, což je pro romantiky velice cenné. Jeden z nejpůsobivějších dialogů o lásce, jaké můžeme v současné literatuře najít. Umění komunikace ve své nejkrásnější podobě. Kouzelně romantický a vtipný román.


Další knihou, která mi tentokrát doplnila elektronickou knihovničku je Manželova žena. Od knihy očekávám silný psychologický příběh, tak uvidíme.

Anotace
Psychologický thriller, v němž každodenní lži jednotlivých postav utahují smyčku osudu čím dál pevněji a vedou k nezvratitelným událostem. Mladá právnička Lily je odhodlaná bojovat za své manželství, i když je postaveno na lži. Tuší, že její manžel Ed ji ve skutečnosti nemiluje, a pak je tu ta záležitost s jejím bratrem, jehož smrt je tabu. A co teprve Joe, první klient, kterého má Lily před soudem obhajovat, muž obžalovaný z vraždy své přítelkyně, jenž ji nevysvětlitelně přitahuje. Lily není jediná, kdo se snaží bruslit mezi pravdou a lží. Carla si právě uvědomila, že pomocí lži může dostat, co bude chtít – aniž by se starala o to, komu ublíží. Když se Lilyin manžel rozhodne Carlu namalovat, spustí tím nevědomky lavinu katastrofických událostí, které ovlivní celých následujících šestnáct let a mají naprosto fatální důsledky.


A poslední knihou, kterou vám zde dnes ukážu je recenzní výtisk z nakladatelství Metafora. Jedná se o knihu, která oficiálně spatří světlo světa až v pondělí a já jsem se do ní začetla už včera. zatím mě kniha baví, i když jsem byla ze začátku trošku zmatená. Jedná se o knihu Slyším tě všude.


Anotace
Svižně napsaný příběh se odehrává se v blízké budoucnosti, kdy bude možné, k nepřetržité komunikaci a dostupnosti přes sociální sítě, i neustálému vylepšování technologií, podstoupit operativní zákrok, který propojí partnery tak, aby vnímali pocity a myšlenky druhého. Právě to nabídne Briddey Flanniganové její přítel Trent namísto zásnubního prstenu. Briddey je nadšená, vždyť EED zákrok prohloubí jejich vzájemnou lásku a umožní jim dokonalé souznění. K zasnoubení má dojít po úspěšném navázání spojení po operaci. Briddey navíc doufá, že se tím konečně dostane z dosahu přílišné péče a starostlivosti své irské rodiny. Jenomže věci se nakonec nevyvinou přesně podle plánu. Po probuzení z narkózy čeká Briddey překvapení: k propojení sice došlo, ale zcela jinému, než předpokládala. Od té chvíle se rozjíždí napínavý a vtipný příběh, který převrátí Briddeyin dosavadní život naruby a dovede ji k zásadnímu přehodnocení pohledu na lidi kolem sebe.


Tak to by byly mé přírustky za poslední dva týdny. A co vy? Pořídili jste si nějakou skvělou knihu o které bych měla vědět? Nebo vás jen zaujala některá z výše zmíněných knih? Určitě mi napište! Budu se těšit :-)

Mějte se krásně
Pinky

Na co se můžete těšit v brzké době?
chystám recenzi na knihu Metoda 15/33
chystám recenzi na knihu Šílená
chystám recenzi na knihu Manžel nikdy nespí

16 komentářů:

  1. Parádní přírůstky :) Jsem moc zvědavá, jak se ti bude líbit Zkurvenej příběh a Manželova žena. Užij si všechny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné přírůstky :) Mě teda hodně zaujalo Dobrý proti severáku, na to jsem se hned musela mrknout a i Manželova žena vypadá hodně dobře :) Slyším tě všude začínám číst a zatím baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý proti severáku bude taková jednohubka na kterou jsem vážně zvědavá :-)

      Vymazat
    2. No, už jsem si ji musela samozřejmě objednat :) A ještě Jezero k tomu, tak jsem vážně zvědavá :)

      Vymazat
    3. Tak to se budu těšit na tvou recenzi, Jani :-)

      Vymazat
  3. Na Manželovu ženu teď všude narážím a celkem mě láká, tak se budu těšit na recenzi :-) Slyším tě všude má děsnou obálku, kvůli tomu jsem si o knihu ani nepsala ale taky z toho důvodu, že nerada čtu v mobilu. Ať se knihy líbí a gratuluji k výhře, Minier vypadá taky dost lákavě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyším tě všude by snad měla být k mání od pondělí, tak třeba ji vyzkoušíš :-)

      Vymazat
  4. Pěkné přírůstky. :) Já se chystám na knihu Slyším tě všude. Přeji pěkné čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné kousky, nejvíce mě zaujala knížka Slyším tě všude. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyším tě všude aktuálně čtu a zatím není vůbec špatná! :-)

      Vymazat
  6. Pěkné přírůstky, mě by asi jedině lákala ta manželova žena :-)
    Ať se ti všechny hezky čtou.

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc ze všeho se těším na recenzi knihy Manželova žena. Tu bych taky moc chtěla :). Krásné knihy, Jani :-)

    OdpovědětVymazat