Měsíční shrnutí - červenec



Krásné sobotní odpoledne, milí čtenáři,

srpen se nám pomalu přehoupl přes polovinu a tak je nejvyšší čas podívat se, jaké knihy jsem vlastně přečetla v červenci. Nebylo to zrovna hromady knih, ale pár kousků jsem zvládla, tak se na to pojďme podívat :-)


V červenci jsem přečetla celkem pět knih:
  1.  Normálně jiní - Tammy Robinson 
  2.  Hodnej kluk - Sarina Bowen, Elle Kennedy 
  3.  Černá díra - Yrsa Sigurdardóttir 
  4.  Černooká - Anna Musilová 
  5.  Malinka - Dita Táborská 


Normálně jiní - Tammy Robinson
Děj knihy není zase až tak velkým překvapením. Jak už to u těchto knih bývá, tak se zde neubráníme klišé a jakési osnovy, podle které jsou tyto knihy psány. To ovšem nebrání tomu, aby kniha čtenáře doslova vcucla a vyplivla až po přečtení poslední stránky.

Recenzi si můžete přečíst zde.

Hodnocení 4/5


Hodnej kluk - Sarina Bowen, Elle Kennedy 
I když se nejedná o žádnou hlubokomyslnou literaturu, jak už to u těchto románů bývá, věřím, že si Hodnýho kluka určitě zamilujete. Zvláště pak, pokud máte rádi knihy, ve kterých se snoubí sexy muži se zábavnými situacemi a perfektně vymyšleným příběhem.

Recenzi si můžete přečíst zde.

Hodnocení 4/5



Černá díra - Yrsa Sigurdardóttir 
Yrsa Sigurdardóttir přišla se sérií, která se druhým dílem rozhodně zlepšila. Mistrně vybudované postavy spolu s příběhem udržují čtenáře v neustálém napětí. Atmosféra mezi Huldarem a Freyjou je téměř hmatatelná, chvíli velmi dusná a chvíli cítíme nebezpečné jiskření, což celý příběh krásně oživuje.

Recenzi si můžete přečíst zde.

Hodnocení 4/5




Kniha měsíce - Malinka
Obálka měsíce - Normálně jiní
Nejrychleji přečtená kniha v měsíci - Černooká
Zklamání měsíce - *

Přírůstky do knihovničky
v červenci mi knihovničku doplnilo pět knih
  1.  Exorcismus mé nejlepší kamarádky - Grady Hendrix
  2.  Bez srdce - Marissa Meyer
  3.  Renegáti - Marissa Meyer
  4.  Dědina - Petra Dvořáková
  5.  Artemis - Andy Weir


Tak takto vypadal můj knižní červenec. A co vy? Měli jste štěstí na přečtené knihy? A jaké bezvadné kousky jste ulovili nebo přečetli?

Těším se na vaše komentáře!

Mějte se krásně
Pinky

14 komentářů:

  1. Jani jsi dobrá. Já za červenec zvládla jen dvě knihy. Vůbec jsem nestíhala číst a v srpnu to nebude o nic lepší .A to mám dost velký seznam knih, co bych si ráda přečetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom Leni úplně stejně, u mě je to taky slabota :-)

      Vymazat
  2. Z kníh, ktoré si prečítala som ja nečítala ani jednu, ale čítala som pár kníh, ktoré ti pribudlo - Renegáti ma bavili a aj Artemis, Bez srdce ma trošku sklamalo, každopádne všetko sú to dobré knihy a prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to jsem ráda, že se mám na co těšit :-) Děkuji za komentář :-)

      Vymazat
  3. Pěkné knihy jsi přečetla, Jani.
    Černookou mám již za sebou také (ale ze srpna) - dokonce i s mým názorem (tak jestli budeš chtít - koukni ke mně). A ráda si přečtu tvůj názor na Malinku, docela by mě ta kniha zajímala.
    4ervencové shrnutí jsem chtěla psát dnes, ale zatím nemám ani čárku - tak uvidím, jak to vyjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Moni, na recenzi se určitě podívám, ale až sepíšu tu svou, abych nebyla ovlivněna :-)
      Malinka byla dobrá, pokud tě láká, tak doporučuji :-)

      Vymazat
  4. Tolik přečtených knih :) Já v červenci zvládla taky Normálně jiní a Černou díru :) Obě to byly skvělé knihy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že jsi měla šťastnou ruku. Jen tak dál ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málokdy se mi stane, že mi ruka trochu ujede :-) Alespoň že tak :-))

      Vymazat
  6. Tak to jsi měla plodný měsíc a navíc šťastnou ruku, jak koukám. :) přeju krásný zbytek srpna a spoustu skvělých knih. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Normálně jiní vypadá moc pěkně, to si asi přidám na seznam:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat