Rozbalovačka č. 21

Krásný středeční den milí čtenáři,
opět se Vám hlásím s jedním z tradičních rozbalovacích článků. Jelikož mi přibyly další dvě spolupráce, tak s nimi logicky došly také knihy. O jaké spolupráce a jaké knihy se jedná se můžete dovědět nyní. Tak zanechám zbytečných řečí a jdeme na to :-)

Jako první se mi poštěstila spolupráce s Gradou. Z této spolupráce mám velkou radost, jelikož mi díky ní přišel další díl ze série s Erikou Fosterovou. Po přečtení dívky v ledu jsem se na tuto knihu opravdu těšila, zvláště po Vašem ujištění, že se opět jedná o něco neskutečně čtivého.





... jak už čtenáři jistě vědí, dalším dílem ze série s Erikou je Noční lov...




... spolu s knihou na mě v balíčku také čekala tato úžasná magnetická záložka, ze které mám ohromnou radost...




Anotace
Jedné horké červnové noci je detektiv šéfinspektor Erika Fosterová přivolána k brutální vraždě. Oběť, vážený praktický lékař, je nalezen ve své posteli udušený. Zápěstí má svázaná a oči pod průhledným sáčkem upevněným těsně pod hlavou vypoulené.
O několik dní později umírá za podobných okolností další muž a Erika společně s kolegy Petersonem a Mossovou tuší, že čelí sériovému vrahovi. Ten své oběti sleduje a vyčkává na vhodný okamžik, kdy udeří.
Co mají oba mrtví společného? Existuje v jejich minulosti nějaké tajemství, které by je mohlo spojovat? A co je spojuje s vrahem?
Erika dělá vše pro to, aby Nočního lovce zastavila a dopadla, i když opět riskuje a dostává se do konfliktů s nadřízenými. A navíc možná vrah začíná sledovat i ji...


Další, s kým se mi povedlo navázat novou spolupráci je nakladatelství Mystery press. I z této spolupráce mám obrovskou radost a právě díky ní mi v knihovničce přibyly dva recenzní e-booky.
Jedná se o dva díly ze série Nick Fox a Kate O’Hareová.


Podfuk


ON JE LUPIČ-GENTLEMAN. ONA AGENTKA FBI. EXTRÉMNĚ VÝBUŠNÁ KOMBINACE!



Těžko si představit nesourodější dvojici, než je Nick Fox a Kate O’Hareová. On je prvotřídní podvodník a zloděj, ona zvláštní agentka FBI, která mu posledních pět let šla po krku.

Jenže právě když se Kate podaří Nicka konečně zatknout, vytasí se Nick se svým nejlepším švindlem vůbec – přesvědčí FBI, aby ho tajně zaměstnala, a navíc mu za parťáka přidělila Kate.

Ve spletitém podfuku si budou muset společně poradit s fingovanými únosy, falešnými identitami a zběsilými honičkami s policií i indonéskými piráty. Pokud se dřív nezabijí navzájem.



Pokud jste fanoušky blogu také na Facebooku, tak jste si mohli všimnout, že jsem se také byla podívat v levných knihách a neodešla jsem z tama s prázdnou ! Odnesla jsem si domů celkem tři knihy, přičemž jedna byla kuchařka.

Musím říct, že z nových spoluprací mám velkou radost a dvě knihy už mám dokonce přečtené :-) Budu ráda, když mi napíšete co říkáte na tyto kousky. Jestli jste četli - nečetli, nebo některou z nich třeba zrovna čtete a jak se Vám líbí. 

Mějte se krásně 
Pinky 


Na co se můžete v brzké době těšit ?
 chystám recenzi na Neviditelnou knihovnu
 chystám recenzi na Psí poslání
 chystám recenzi na Polévkovou mánii
 chystám recenzi na Noční lov
 chystám recenzi na Dvojitý kříž
 chystám recenzi na Podfuk













10 komentářů:

  1. Moc pěkné přírůstky :) Noční lov má krásnou obálku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak koukám ,že máš před sebou hodně práce , co se týká recenzí .Už se na ně moc těším.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy :-) Noční lov si určitě užiješ :-) Těším se na recenzi.

    OdpovědětVymazat
  4. Noční lov bez komentáře :D to musi kazdy bloger mit :D
    No u druhé knihy jsem sama vahala jestli si ji nemam piridit, takže ucidime dke recenze:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noční lov byl skvělý Katy :-) Podfuk je příjemné oddechové čtení :-)

      Vymazat
  5. Na Noční lov se stále chystám, ale brzy se k němu propracuju. Tak ať se nám líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se k němu brzy dostaneš Šári :-) Já už jej mám nějakou dobu přečtený a brzy bude recenze.
      Musím říct, že se máš na co těšit, líbil se mi ještě více než Dívka v ledu :-)

      Vymazat