Vysněný čtecí koutek

Krásný čtvrteční den,
určitě víte, že se říká, že čtvrtek je malý pátek, tak už se všichni můžeme začít těšit na víkend.
Dále všichni jistě znáte pranostiku : Březen za kamna vlezem... včera to venku to nevypadalo na to, že bysme museli doma zapínat kamna. Sluníčko krásně hřálo ale dnes ? Před chvílí jsem musela zapnout topení, protože jsem měla pocit, že doma umrznu...
Březen je ovšem také měsícem knihy !

Každý milovník knih je nejraději, když se může do nějaké knihy začíst. Někdo čte v každé volné chvíli, někdo je schopný číst i za chůze, někdo nejraději čte v posteli a někdo si raději zaleze doma do svého čtecího koutku.
Já osobně patřím do poslední skupiny. Čtení v posteli pro mne moc není a tak si raději udělám pohodlí ve svém oblíbeném křesle, dám si nožky na taburetku, vezmu knihu do ruky a ponořím se do říše fantazie.

Nedávno jsem dostala nabídku vytvořit si svůj vysněný čtecí koutek od Favi. Favi není jen tak obyčejný eshop s nábytkem, jedná se o vyhledávač nábytku a všemožných dekorací, což je skvělé. Spousta inspirace, ale hlavně spousta produktů na jednom místě. 
Musím tento vyhledávač pochválit, jelikož má opravdu přehledné stránky a při tvoření koláže se svým vysněným čtecím koutkem jsem se doslova vyřádila. Strašně mě bavilo vyhledávat doplňky a snít nad tím, jaké by to asi bylo, kdyby můj čtecí koutek vypadal přesně tak, jak si představuji.
Pojďme se tedy společně podívat na mé návrhy.



Jako první návrh jsem zvolila spíše jednodušší. Houpací křesílko, (na kterém se mimochodem moc dobře sedí), spolu s kožešinkou, aby mi nebylo zima na nožky. Nesmí chybět lampa, abych si mohla dlouho nerušeně číst a samozřejmě knihovna. Jelikož mám doma pejska, tak je jasné, že mi bude dělat němou společnost, tak pelíšek i pro něj.



U koláže číslo dvě jsem se snažila více uvolnit a svůj čtecí koutek si zařídit trochu útulněji. 
Naprosto mě uchvátilo závěsné křesílko ve světlé barvě, opět nesmí chybět to hlavní a to knihovnička. Tentokrát ve světlejším dekoru. Na stěně samozřejmě fotorámeček, který by tvořil můj koutek ještě útulnější.
Světlé barvy bych doplnila červeným koberečkem, který by mi doma ladil ke stěně a opět nesmím zapomenout na pelíšek pro svého čtyřnohého miláčka.

Z poslední koláže mám asi nejlepší pocit. Krásné křeslo s květinovým vzorem jako dominantní prvek. Malý kobereček pod křeslo, aby mi nebylo zima na nožky. 
Velká bílá knihovna, konferenční stolek spolu s lampou podobného dekoru, jako samotné křesílko.
Dekorační nálepka na stěnu s mými milovanými motýly a pelíšek, který perfektně ladí s vybraným nábytkem.




Tak co říkáte na mé čtecí koutky ? A jak si představujete ten váš ? Určitě mrkněte na www.favi.cz a třeba vás taky něco zaujme :-)


Mějte se krásně 
Pinky 


Na co se můžete v brzké době těšit ?
 chystám recenzi na Krásu z přírody
chystám recenzi na Neviditelnou knihovnu
chystám recenzi na Psí poslání
 chystám recenzi na Polévkovou mánii


10 komentářů:

  1. Třetí koutek se mi líbí nejvíc. To křeslo vypadá úžasně :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Můj favorit z tvých koláží je ta druhá varianta :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je pěkné, že jsi myslela i na pejska. Já se přiznám, že jsem toho našeho v kolážích nějak neřešila :)) Všechny tři koutky mají něco do sebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) To víš, ten náš mazel mi vždycky dělá společnost a krásně u mě chrupe, tak ji už beru jako čtecího parťáka :-)

      Vymazat
    2. Tak to ta naše cácorka by mě nenechala v klidu :)) Možná čase, až "dospěje" ☻

      Vymazat
  4. Všechny koutky vypadají skvěle... i když přiznávám, že jsem obdivovala spíše pejsky, než zvolený nábytek :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se nejlíp čte v posteli :-) . Na čtecí koutek máme malý byt, takže o žádném ani nepřemýšlím. Na knížku mám čas jenom před spaním. Manžel si hraje svoje oblíbené hry na počítači, děti spí a já si zalezu pod peřinu s knížkou, čtu a relaxuju :-) .

    OdpovědětVymazat