Přírustky č. 22

Krásný sobotní večer milí čtenáři,
jelikož si ke mně přes týden opět našly cestu nějaké balíčky, tak jsem se rozhodla vydat další z článků s novými přírustky.
Nebudu se dnes nějak dlouze vykecávat a asi půjdeme rovnou k věci. 
Oba balíčky mi přišly už ve čtvrtek, jeden mi dopoledne přinesla pošťačka a druhý mi odpoledne přivezl balíkář. I když prakticky si ke mně našly cestu až ve večerních hodinách, když jsem si pro ně šla na poštu, jelikož se na mě paní pošťačka nedozvonila a balíkář měl zbytečnou cestu, vesele jsem si lítala po městě :-)

Tak jdeme na to. V prvním balíčku se ukrývají hned dvě knihy, které jsem vyhrála na facebooku nakladatelství Fragment. Výhra mě zaskočila, vůbec jsem si nemyslela, že bych mohla mít to štěstí a vyhrát, tak si dovedete představit, jak jsem byla vyjevená, když jsem se dověděla, že knihy poputují právě ke mně.
Jedná se o knihy české autorky, která má na svědomí opravdu povedené kousky. 





... v balíčku se ukrývaly knihy "S hlavou v oblacích (pejru)" a "Pekáč buchet" z pera 
Kateřiny Petrusové...


Anotace
Když se Markéta vybourá v autě v jakémsi zapadákově a je nucena přečkat víkend ve společnosti velkého a děsivého vidláka Marvina, rozhodně nečeká, že se během dvou dnů do toho samého velkého a děsivého Marvia - vlastně Pavla - dokáže zamilovat. A když odjíždí, vůbec nečeká, že by Marvin mohl mít zájem o něco víc, než příjemný úlet. Ale po nějakém čase zjišťuje, že se jí velký zlý Marvin zapsal do života víc, než jedním úletem...

Knihu už jsem sice četla, ale vlastním ji pouze v elektronické podobě, tak jsem velice ráda, že si ke mně našla cestu i jako kniha fyzická.

Pokud Vás zajímá recenze, tak ji naleznete tady.






Anotace
ONA
Redaktorka ženského časopisu, expertka na vaření. Miluje nové recepty, oprašuje staré po babičkách, dobrého jídla se nikdy nepřejí a je pro ni středobodem vesmíru. Sama o sobě říká, že je gastrosexuálka. Sport je pro ni nutné zlo, aby nenakynula jako její milované tvarohové buchty. Jmenuje se Klára.
ON
Adrenalinový sportovec. V létě leze po horách, v zimě po zamrzlých vodopádech. Sport je součástí jeho života a nedokáže bez něj existovat. Jeho břišní, zádové, hýžďové, no prostě všechny svaly, podle toho patřičně vypadají. Pekáč buchet může spořádat na posezení a nebude to na něm vůbec vidět. Jmenuje se Matouš.
Je vůbec možné, aby dva takto rozdílné světy fungovaly společně? Stačilo jediné včelí bodnutí a následná prudká alergická reakce, a bylo to. Náhoda je spojila dohromady, a tak na nich můžeme otestovat hned dvě lidová moudra: že láska prochází žaludkem, a že láska hory přenáší.

Další skvělé čtení od Kateřiny Petrusové, které smlsnete jako pralinku. Najdete v něm všechno, co na jejích knížkách máte rády: svérázné postavy, skvělé dialogy, nečekané zápletky. Vtip, romantiku i napětí.



Portál Srovname.cz Vám případně poradí, kde nakoupíte knihy S hlavou v oblacích (pejru) a Pekáč buchet nejlevněji.

Další balíček obsahoval dva recenzní výtisky z nakladatelství MOBA. Díky jejich zpoždění se zveřejněním dokumentu s nabídkou recenzních výtisků jsem měla vlastně štěstí a stihla se zapsat k poměrně zajímavým kouskům.
Tak jdeme na to :-)


... jako první se v balíčku schovával "Pohřeb" z pera Neila Crosse...


... druhou knihou je "Čistá láska" z pera Jany Benkové, očekávám od ní takové oddechové holčičí čtení :-)...




Pohřeb
Anotace
Nathan nikdy nezapomněl na nejhorší noc svého života, kdy náhle a strašlivě zemřela mladá žena. Jenom on a Bob, jeho starý známý, vědí, co se tehdy doopravdy stalo, a míní to tak nechat. Ale o mnoho let později, za jedné deštivé noci, se u Nathanových dveří objeví Bob a nese děsivé zprávy.









Čistá láska
Anotace

Líza bydlí se svou sestrou a společně provozují rodinnou cukrárnu, kterou zdědily. Finanční tíseň však Lízu donutí přijmout druhé zaměstnání ve městě. Odpálkuje Patrika, nápadníka ze sousedství, a po uši se zamiluje do záletnického šéfa Romana. Líza si užívá a věří, že ho dokáže změnit, že s ním bude šťastná. Jenže se plete, a tak zatímco s pohledným Patrikem se dává dohromady její sestra, ona snáší jedno nemilé překvapení za druhým… 






Na knihy už se těším a jsem zvědavá, jak se mi budou líbit. Aktuálně čtu "Tohle nevyžehlíš" od Blanky Svobodové, pokud bude správná konstelace hvězd, tak bych ji mohla zítra dočíst. Zároveň mám v elektronické podobě druhý díl ze série Nick Fox a Kate O’Hareová - první díl mě bavil a jsem velice zvědavá, jak bude tato nesourodá dvojice pokračovat dále.
Budu ráda, když mi napíšete co říkáte na knihy, které mi došly. Jestli jste četli - nečetli, nebo některou z nich třeba zrovna čtete a jak se Vám líbí. 

Mějte se krásně 
Pinky 


Na co se můžete v brzké době těšit ?
 chystám recenzi na Polévkovou mánii
 chystám recenzi na Psí poslání
 chystám recenzi na Noční lov
 chystám recenzi na Dvojitý kříž
 chystám recenzi na Podfuk
 chystám recenzi na Gejšu



19 komentářů:

  1. Krásné knížky, mě nejvíce zaujala knížka Pohřeb.
    Užij si čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)
      Na pohřeb jsem taky zvědavá, anotace je opravdu lákavá, že ? :-)

      Vymazat
  2. Krásné knihy :) Souhlasím s Verčou, Pohřeb vypadá zajímavě ;)
    Užij si je a měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jak dočtu aktuálně rozečtenou knihu tak se na něj vrhnu :-)
      Mockrát děkuji za komentář, taky se měj hezky :-)

      Vymazat
  3. Gratuluji k výhře :-) Budu se těšit na recenze.

    OdpovědětVymazat
  4. Četla jsem Pekáč buchet, ale mě autorka moc neoslovila. Jako oddechové čtení proč ne, ale nic světoborného. Každopádně přeji, ať se všechny knihy líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak zrovna pekáč buchet je prý bohužel nejslabší. Sama jsem četla akorát S hlavou v oblacích a první díl ze série s Bavettovýma a obě knihy se mi moc líbily, tak uvidíme, jak se mi bude líbit zbytek.
      Děkuji za komentář :-)

      Vymazat
  5. Tak na Pohřeb jsem zvědavá. Sama jsem si knihu dala nedávno na seznam, tak budu očekávat recenzi :) Další knihy mě moc neoslovily (no, možná S hlavou v oblacích (pejru)). Ať se líbí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, hned jak dočtu aktuálně rozečtenou knihu tak mám v plánu sáhnout právě po Pohřbu :-)

      Vymazat
  6. Nádherná výhra. :) Já knihy od autorky Kateřiny Petrusové hrozně ráda čtu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také už mám POhřeb!! Jsem na něho zvědavá a zítra ve vlaku se na něho vrhnu!! :)) Pěkné čtení nám oběma :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je ty taky ? To je skvělé :-)
      Já teď dočetla "Tohle nevyžehlíš" a hned se na něj vrhám.
      Tak ať se nám líbí :-)

      Vymazat
  8. Gratuluji k výhře a pěkným kouskům :) Žádnou knihu neznám, ale těším se na recenze.

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k výhře! :) Žádnou z knížek jsem nečetla, ale ráda si počkám na recenze! :)

    OdpovědětVymazat